I mitt fotoalbum

För några veckor sedan satt jag och Selma och tittade på alla hennes bilder som jag lagt upp i denna blogg. Hon undrade: åå den där tröjan känner jag inte igen.. har jag kvar den? Eller: Fick jag dom där duplogubbarna i födelsedagspresent??...är dom MINA? Jag minns knappt. När vi tittade igenom bilderna hade vi en mysig stund tillsammans.
 
Jag framkallar aldrig mina bilder. Sist jag stoppade in några kort i ett album var nog bröllopsbilderna 2004 och inte ens det albumet blev färdigt. Det känns lite sorgligt att det aldrig blir något mer med våra bilder.
 
Alldeles i början av året upptäckte jag Becky Higgins produkter Project Life för att skapa fotoalbum.
Tillsammans med färdiga "journaling cards", fotofickor och album såg det så fint ut. Gjorde mitt första test i slutet av sommaren av bilder från min iphone. Så här såg det ut då:
 
 
Har precis gjort klart mitt 2:a uppslag. Det är det som ska sitta sist i albumet 2013. 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Smäm

Jättefint! Kul att samla bilder i fina album sådär :)

Postat av: Bengt

Fint jobb. Grattis.

2014-01-06 @ 21:27:37
Postat av: mojo

så fint!

2014-01-09 @ 18:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback