"Det ser ut som en rövarkula"


Nu tar det sig. M reglar upp och sätter gips. Vy från vardagsrum in till Selmas rum.


Bild från ytterdörren. Molly säger vid kvällsmaten: Jag vill inte flytta till vårt nya hus. Det ser ut som en riktig rövarkula. Bara en massa skräp. Ja, hur ska det bli för dom små prinsessorna ;) Detta renoveringsprojekt kommer ju inte direkt ta slut än på ett tag.


Jag älskar verkligen att se solen skina in i vårt vardagsrum. Jag ska njuta så mycket av solen och ljuset i huset. Vy från Selmas sovrum till vardagsrummet.


Kommentarer
Postat av: smäm

Haha, vart har hon fått rövarkula ifrån? Supercharmigt :)

Postat av: DT

Ja va där idag det går ju framåt :)

2011-06-17 @ 00:33:13
Postat av: Bengt

Oj va bra det går.

2011-06-17 @ 10:05:43
Postat av: T

Haha, lilla Mollsan. Kan höra henne säga det där, med sina charmiga R. Kul att se att det går framåt.

2011-06-17 @ 10:16:36
URL: http://trace.blogg.se/
Postat av: DEC

Söta Molly! Rövarkula? Ja, det kan man ju tycka. Elise hävdade också starkt att morfar och mormors stuga i dalarna var superfin i jämförelse med deras hus i Uppsala och jag förstår att hon tyckte det varit stökigt och itne så roligt när morfar inredde vinden och renoverade badrummet. Inte helt lätt att förstå allt det där, men det kommer bli så fint sen!

2011-06-17 @ 11:18:21
Postat av: mojo

Gläds med er, så fint det blir

2011-06-17 @ 18:40:38
Postat av: Maidie

Vad fint det ser ut :D

2011-07-10 @ 18:21:03
URL: http://maidies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback