Lekstuga - Café Molly & Selma


Cupcake skylt,
Casual Living ~ Postlåda, Bruka Design ~ Sopset, inreda.com ~ Underbar virkad cupcake, Dagenskreativa ~ Bagarmössa, Smyckad ~ Bullar från Fröken Elsas virkblogg, Hyllkonsol, Clas Ohlson ~ Böcker av Stina Wirsén ~ Emaljerad rosa såskastrull, Lytton and Lily ~ De blå rutorna funderar jag på att måla på trägolvet.


Grannen har en jättemysig lekstuga på sin tomt. När jag såg den första gången blev jag helt förälskad i den. Jag har drömt om den i ett år nu. M har semester och han har tagit sig an uppdraget att försöka bygga detta söta hus. Förhoppningsvis blir det likt. Vi har ingen ritning. Grannen hade ingen ritning. Lekstugan är byggd på fri hand. GA! Just nu sitter jag och fantiserar om hur det ska se ut där inne :)

Kommentarer
Postat av: smäm

åååh vilken härlig inspiration. kommer bli supermysigt. ser fram emot att äta muffins där i sommar :D

Postat av: T & A

Men ååh, så underbart mysigt det kommer bli. Och en eloge till Marcus som tar sig an detta inte helt lätta uppdrag. Kommer säkert gå finfint! Hos oss är det istället sandlåda på gång. Lekstuga får bli senare:)

2010-05-28 @ 07:30:43
URL: http://trace.blogg.se/
Postat av: Stämningsfullt

Så mysigt! Vi skulle också vilja ha en söt liten stuga :)

2010-05-28 @ 09:04:59
URL: http://www.stamningsfullt.blogspot.com
Postat av: mojo

Jag vill gärna fika på cafe Molly och Selma

2010-05-28 @ 21:38:36
Postat av: perry

hej var kan man köpa rosa kastrullen från cafe molly selma snälla svara mvh

2011-09-10 @ 20:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback