Inslagna paket till Selma


I morgon fyller Selma ETT! Jag och Molly har slått in fina presenter till henne. Eftersom Molly hemskt gäääärna leker med sitt fika själv så ska Selma få eget :) Jag undrar om det finns någon stoppknapp från min sida att köpa dessa underbara söta saker. Jag kan inte få nog. Det har nästan blivit ett beroende hehe.


Fem olika glassar från HABA.



Tårtbitar.


Praliner.


8 korvar, tepåsar i trä och smör till mackorna. Alla i var sin plåtburk.


Gott och blandat. Kul med olivolja. Vem kommer på att göra en så'n till barn.




Kommentarer
Postat av: Faster T

Wohoo, grattis Selma! Vilka otroligt söta saker. Säkerligen vill Molly komma hem till Selma och fika, nu när hon fått så massa fint;)

Postat av: Smäm

Grattis på födelsedagen, kära selma! Vilka fina grejer du fått.

2010-04-29 @ 08:26:12
URL: http://smam.blogg.se/
Postat av: Miaj

vad gulligt! GRATTIS ÄLSKADE SELMA! VI KOMMER OCH GRATTAR DIG OCH MAMMA! ÄLSKAR DIG!

2010-04-29 @ 11:33:14
URL: http://miaj.blogg.se/
Postat av: DEC

Men så sjuuukt fina saker! Jag förstår ditt beroende. Dom är hur fiina och roliga som helst - allting! GRATTIS Selma, tänk att det redan gått ett år!

2010-04-29 @ 12:59:59
Postat av: frida

Först och främst - tack för de fina kommentarerna du lämnade!



Jag tyckte att jag kände igen blommorna i din header. Var stensäker på att jag sett dem förut, men kunde inte riktigt placera dem. Sedan insåg jag, efter att ha kollat under kategorin konst, att det var dina tavlor (och din systers) som jag suttit och tokgapat över för någon (eller några) månader sedan. Tror att det var i samma veva som ni hade en utställning.



Jag vet inte om det där blev vettigt eller ens förståeligt. Men, vad jag försöker få sagt är att du är fruktansvärt duktig och väldigt, väldigt kreativ!

2010-04-29 @ 20:45:51
URL: http://hellomiami.blogg.se/
Postat av: Anna

Grattis Selma!

2010-04-29 @ 21:20:29
URL: http://svalander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback