Full fart redan i gryningen




Den här bruttan vaknar halv fem på morgonen nu för tiden och är pigg som en lärka.
Det kan jag inte säga detsamma om mig. Om jag ändå bara fick min kropp att komma i säng på kvällarna så skulle det kanske gå lättare att gå upp i gryningen.

Selma är just nu mitt uppe i klättringsfasen. Hon ska stå och klättra på det mesta. Hon försöker även resa sig till stående utan någon hjälp. Övning ger färdighet och det ska bli så kul när hon knattar runt i huset hack i häl med Molly. Men nu måste jag hålla superkoll hela tiden så hon inte får en massa onödiga bulor.

Kommentarer
Postat av: smäm

haha! sista bilden. ursöt!

Postat av: Miaj

lilla gumman! så stor du har blivit! :)

2009-11-28 @ 11:12:47
URL: http://miaj.blogg.se/
Postat av: David T

Haha... stabilt...

2009-11-28 @ 13:06:04
Postat av: Farmor

lilla gumman! vilka framsteg du gör! jag längtar efter dig och storasyster. kom snart och hälsa på oss! bamsekramar från fammo vonn.

2009-11-28 @ 16:46:00
Postat av: Bengt

2009-11-28 @ 22:45:06
Postat av: Anonym

En aning tidigt att vakna så tidigt. Vad göra??

Det är i alla fall glädjande att se att det går framåt för de små.





2009-11-28 @ 22:47:57
Postat av: rackarungar

Bedårande tjej och vilka gosiga lår hon ar och den sista bilden är urgullig på en gullig tjej =D

KRAM MALIN

2009-11-28 @ 23:57:59
Postat av: mormor

Söta Selma, kommer gå långt med sin envishet, upp och stå bara.....

2009-11-29 @ 10:32:06
Postat av: tina

Hihi! Va gulligt! :)



Det var verkligen superlänge sen vi sågs! Vi skulle jättegärna komma på fredag, men tyvärr har vi annat inbokat... Typiskt! :( Det hade varit jättekul! Vi måste se till att träffas nån annan dag istället! Kram på er!

2009-12-01 @ 08:19:37
URL: http://timonhome.blogg.se/
Postat av: Bella

Va kul att hitta dig!!!

Vad gör du nuförtiden?

Förutom mamma till två små flickor...



Kram




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback