Mums

Jag minns inte när jag slutade tugga tuggumi. Men det var ett bra tag sen. Jag vet inte exakt varför jag slutade men då jag tuggade gjorde jag det ofta. Man hade ju alltid ett paket redo i väskan. Förra veckan kom M hem med ett gäng påsar och bjöd mig på ett läkerol. Det va så gott så jag nästan svimmade. Jag ville ha mer. Bad M köpa ett eget paket till mig. Dom är helt galet goda och jag kan inte få nog. Dom är så härligt fluffiga och formatet på dom är så mumsiga. Jag saknar tillräckligt bra ord att beskriva smakupplevelsen. Den bara måste upplevas.

Kommentarer
Postat av: smäm

skicka ett paket till mig plz! dom ser svingoda ut. ser ut att vara helt i min smak!

Postat av: M

Jaså nu är du fast i tuggandet igen. Bit dig inte i kinden bara som jag gör när jag tuggar. Ska prova märket, Tack!

2009-06-04 @ 08:01:18
Postat av: tina

Hihi! Det låter som man måste prova! :)

2009-06-04 @ 08:55:37
URL: http://timonhome.blogg.se/
Postat av: Emilie

I totaly agree!

2009-06-04 @ 16:39:40
URL: http://emilieanderas.blogg.se/
Postat av: Malin

Hejsan!!

Tack själv det var så kul att du kom på vårat jubelium.

Du måste prova dessa tuggummi i catus de har jag provat,,,asgoa,,,men nu skall jag prova dessa som du tipsade om .

Vilket smarrigt bröd du ser ut att gjort,,,jag borde också baka bröd,,men men någon gång ,,kanske =)

KRAMIS MALIN

2009-06-04 @ 20:09:21
URL: http://rackarungar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback