Molly bakom kameran



Molly hade dukat upp till picknick i vardagsrummet när jag kom ner i morse. Tänkte jag skulle ta en liten bild när hon satt där och fikade. Men när Molly får syn på kameran ber hon och bönar om att själv få fota mig och Selma när vi smakar på det hon plockat fram. Visst, varför inte! Efter ett par klick får hon in en bild där vi kommer med på fotot. Såg inte helt lätt ut med små händer och en tung systemkamera att pricka rätt med objektivet och dessutom trycka på knappen. Det va iallafall en härlig syn :)

(Känner mig något avslöjad av min lathet att jag inte burit in alla nytvättade kläder i garderoben. Får skylla på att den nya garderoben står omonterad:)

Kommentarer
Postat av: smäm

åh! sjukt duktig. vad skoj att hon är så talangfull och har intresse för att fota :D skoj med picknick också.

Postat av: Miaj

du går i fasters spår, Molly! ;P

2009-12-02 @ 16:12:25
URL: http://miaj.blogg.se/
Postat av: David T

Haha man skulle kunna säga att det är Marcus fel dårå :)blink... Jag o brorsan kommer ut någon dag o hälsar på er inom en snar framtid....

2009-12-02 @ 16:44:48
URL: http://justanotherday.blogg.se/
Postat av: Mojo

Duktig liten flicka, jättefint foto.

2009-12-02 @ 20:33:07
Postat av: Trace

Wow, inte dåligt fotat av en tvååring! Det ligger i generna! Och du, tvätten skulle jag aldrig sett om du inte sagt nåt. Dessutom är den ju fint ihopvikt ;)

2009-12-03 @ 09:29:17
URL: http://trace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback