Lite fix



Även fast solen inte lyser idag så känns det som att fingrarna ändå vill fixa fint inför våren.
M skurar trädgårdsmöblerna och Molly tittar på.

Jag har köpt lite vita stenar idag som jag ska placera ut i trädgården. Skulle vara skönt att täcka lite jord så grannkatterna inte vill bajsa å krafsa i våran jord. Letar just nu efter lite större fina dekorationsstenar som jag kan ha ute i trädgården. Jag som inte är inne i det gröna träsket än vet inte vart jag ska leta. Men det kanske är så lätt som att åka till Plantagen :-)

I år blir det inte bara två ynka balkonglådor att fylla och hålla vid liv. Vår nya trädgård har många rabatter. Ska bli lite roligt och se hur den ser ut när den blommar ut.

                   

Kommentarer
Postat av: Solan

Äntligen! Ett nytt pinfärskt inlägg! ;)

Såg du sms:et jag skickade igår?

Finfina bilder! Saknar ett kort på dig, dock... Men jag kanske får se dig in reality snart, eller?

Kram!

2009-04-16 @ 08:29:24
Postat av: smäm

gosing kosing söta molly! roligt med trädgård. jag kommer till svea 1-4:e maj by the way... då ses vi (jag går och hoppas på att någon kommer för tidigt:) kram!

Postat av: mojo

Så mysigt ni verkar ha i er trädgård och Molly stortrivs förstås.

2009-04-16 @ 18:18:44
Postat av: Em

ÅÅ va mysigt. Jag paxar lite lekstund med Mollsan på gräsmattan!

2009-04-16 @ 18:22:20
URL: http://emilieanderas.blogg.se/
Postat av: Jemima

vad mysigt det blir!

2009-04-16 @ 18:22:39
URL: http://miaj.blogg.se/
Postat av: D & E

TACK för senast! Det var så mysigt!

Vad trevligt det ser ut med trädgårdspyssel med hela familjen involverad! Vad fint du gör det! Kram D & E

2009-04-17 @ 22:30:38
Postat av: tina

Åh, va mysigt med trädgård! Ser ju ut att bli jättefint! Kram på er!!

2009-04-19 @ 19:17:56
URL: http://timonhome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback