Balkongen står i blom

image281



Nu har jag planterat blommor i min fina balkonglåda. Men oj vad jag fick leta.
Till slut hittade jag en perfekt korg på Blomloftet som ligger på Sysslomansgatan 8.

M kom hem med en vit lykta idag så nu kanske det skulle kunna räcka med piff på balkongen. Ändå känner jag mig inte nöjd. Jag vill plantera mer. Minst en kruka till. Känns som att jag skulle vilja plantera massor med fler krukor för det va så roligt, men det kanske ska gå att komma ut på balkongen också inte bara kännas som ett blomhav.. inte vet jag.

Kommentarer
Postat av: lena p

snyggt värre! du bryter trenden på körvel, kan inte förstå alla de som sätter lådan utåt, vad är vitsen med dä?

2008-05-15 @ 23:30:43
Postat av: Sol

Mmmm! Snygg mix! Vilka underbara rosa blommor. Vad heter de? Är det en variant på margueriter? Nu känner jag mig väldigt inspirerad att stoppa fingrarna i myllan och släppa loss skaparkrafterna!

2008-05-16 @ 08:30:09
Postat av: Therese

Jättefint Frajda!! Du har ju talang för det där. Och de rosa blommorna var hur fina som helst. Fortsätt vetja, om man jämför med min & Marcus farmor så har du ju massa plats kvar...hehe.

Postat av: smäm

åh! skitsnyggt! blomloftet är grejer det! fin lykta också!

2008-05-16 @ 13:55:56
URL: http://smam.blogg.se
Postat av: Jemima

Vad fint! Ännu mysigare blir det när solen lyser. :)
Kramis!

2008-05-16 @ 14:14:35
URL: http://miaj.blogg.se
Postat av: mojolina

jag håller med de föregående. Snyggt snyggt! Kanske skulle man plantera lite själv, men det har bara blivit listmåleri idag. Fy bubblan vad det luktar linolja. Puss till mollygull och hennes mor.

2008-05-16 @ 17:19:05
Postat av: Anonym

Vad snyggt Frida! Gillar verkligen kombinationen av de de grön-silvriga och rosa! Hoppas på bättre väder nu så att ni kan njuta på er fina balkong. /D

2008-05-16 @ 22:46:40
Postat av: Tingeltangel

Det har ju blivit jättefräscht och snyggt på din balkong.

2008-05-18 @ 09:39:38
URL: http://ingentingel.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback