Bling bling

image248



Det är svårt att få Molly ointresserad av pärlorna i huset. Idag har vi tillsammans pärlat ett halsband av Swarovskikristaller till henne. Jag har trätt på pärlorna medan Molly har från andra änden dragit av pärlorna. Tillslut blev det klart. Sen gick det sönder. Molly drog å slet det fram och tillbaka så vi fick börja om på nytt.

Har i helgen frossat i Swarovski och beställt lite nya roliga grejer till shoppen. Min polare Malin som för övrigt är galen i Swarovski har inspirerat mig att jag bara MÅSTE ha sånna örhängestillbehör man kan fatta in Swarovskkristaller i. Sånna som finns i örhängena på mitten i örhängesbilden. Det ser lite mer proffsigt ut att ha kristaller i toppen. A ja.. en sak är klar.. man blir som galen i Swarovski.

Kommentarer
Postat av: Julia R

Swarovski-aholic here! ;) Mina lila hänger i öronen i dag...som jag gjorde hos dig. Fun times!

2008-03-13 @ 01:16:30
Postat av: Solan

Äpplet faller inte långt från trädet, heter det ju. Klart att Mollsan gillar glitter! :) Jag blir också riktigt sugen på att göra nåt tjusigt till örsnibbarna... Får ta mig en rundtur i webbshoppen din. Kram!

2008-03-13 @ 08:00:54
Postat av: Faster Jemima

Vad fint halsbandet blev!
Och Molly var såå söt i det. :)

Postat av: SMÄM

åh vilken fin modell :) å jättefint halsband! lyxmolly!

2008-03-13 @ 16:30:47
URL: http://smam.blogg.se
Postat av: mojo

Mollygullet du är pärlan bland pärlor, så klart att du dras till pärlor. Vilken tur att moder din har huset fullt....

2008-03-13 @ 18:10:12
Postat av: Dèsirée & Elise

Klart Molly ska ha halsband! Alla flickor vill ha bling bling och Molly kan väl inte ha det bättre än en alldeles egen smyckesdesigner till mamma. Frida du är så beundransvärt duktig! Och Molly....bilden på dig i din fina, fina klänning, halsband och hårspänne....åh, du är så söt. Glöm aldrig det! Kram från oss!

2008-03-13 @ 22:49:26
Postat av: Malin

och dina swarre-örhängen är ju så snygga!
bra idé att göra halsband till lillan också, jag har ju också en tjej att överösa med glitter hihi
vi måste pärla snart iaf nångång innan 29:e

okay eller?

2008-03-13 @ 23:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback