att läsa eller inte läsa

Jag har precis läst en bok. Du kanske inte tycker det låter så märkvärdigt men jag kan berätta för dig att jag läser inte många böcker i mitt liv. På något vis tänker jag att det är bortkastad tid. Egentligen tycker jag att det är synd att jag tänker så. Jag vet inte hur jag ska tänka om på det området. Boken jag precis läst heter "Hur du vinner tid".  En riktigt schysst bok må jag säga. Så har du inte tid att läsa böcker ska du definitivt dyka in i denna 100 sidor tjocka/tunna bok.
Författaren Stefan Ekberg skriver väldigt roande och det blir många skratt. Me Like!

PS. Nu för tiden läser jag endast böcker av Stefan och hans bokförlags författare.


image93

För övrigt har Molly chockat oss idag med att från liggläge på golvet i köket hasat sig up på knäna och sen till ståendes på fötter - helt på egen hand med hjälp av handtagen på kökslådorna. Livsfarligt. Fattar inte att hon är kapabel att göra en sån sak. Måste säkra "huset" imorgon!!!

Kommentarer
Postat av: Dèsirée

Oj, vad duktig Molly é som redan kan ställa sig upp! Tänk vad utvecklingen går fort. Nu kommer hon säkerligen öva mkt på det där med att ställa sig upp. Bara börja böja ryggen ordentligt nu när botten i spjälsängen måste sänkas =).
Vi längtar efter Molly! Får vi bjuda på lunch ngn dag?

Postat av: Solan

:) Kände att det var krut i den tjejen i lördags! Tack för en härlig dag, trots regnet ... Pussa Molly från mig!

2007-10-02 @ 08:39:00
Postat av: Faster

Hej kära svägerska. Ett tag sen sist:) Hoppas Molly är frisk nu och att dina handleder mår bättre.
Jag längtar så till slutet av månaden då vi äntligen ska få träffa er igen. Inte minst för att med egna ögon få se Mollys framsteg:) Ni bor alldeles för långt borta... (...eller är det vi som gör det?...) ;)
Puss och kram till er alla tre!

2007-10-02 @ 13:06:50
URL: http://trace.blogg.se
Postat av: Faster Jemima

Hej! :D
Jag läser väldigt mycket. Det är kul, tycker jag. Men vi är olika.
Oj, vad stor Molly har blivit! Tiden går så fort!
Vad kul det ska bli att träffa er igen! Längtar!
Pussar/ Faster Jemima

2007-10-02 @ 18:02:52
URL: http://miaj.blogg.se
Postat av: Faster Jemima

Hej! :D
Jag läser väldigt mycket. Det är kul, tycker jag. Men vi är olika.
Oj, vad stor Molly har blivit! Tiden går så fort!
Vad kul det ska bli att träffa er igen! Längtar!
Pussar/ Faster Jemima

2007-10-02 @ 18:02:56
URL: http://miaj.blogg.se
Postat av: SMÄM

hihi hon är så duktig å vill så gärna stå :)

2007-10-02 @ 18:38:07
URL: http://smam.blogg.se
Postat av: fiammetta

Om jag hade en sån där söt liten sak så skulle inte jag heller läsa särskilt mycket :)

2007-10-02 @ 22:02:29
URL: http://fiammetta.blogg.se
Postat av: rackarungar

Men oj vad hon kan,,hon e ju bara för go den underbara tjejen!!
Den gröna overallen jag skicka efter kom i dag på posten,,I Like It very much,,hon kommer att bli så fin min "stora" sessa!!!
Kram på er!!

2007-10-03 @ 22:46:14
URL: http://rackarungar.blogg.se/
Postat av: mojo

Pärlan faller inte långt från diamanten. Modern spatserade då hon var 8 mån!!

2007-10-07 @ 09:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback