Nytändning

I dag har jag varit på tidningsdesignskurs på A4. Det är så grymt kul att träffa folk i branschen som pysslar med tidningar. På nåt sätt känns det så fräscht att få komma bort från jobbet där det lätt blir "instängt och unket". 

Jag har fått en nytändning. Det känns som att A4 har blåst liv i mig igen. Det är riktigt kul med tidningar. Tog semester första halvan av veckan för att göra klart min webshop och i dag har jag supit in massa inspiration i klassen. Jag tror nog att det behövs pauser från jobbvardagen lite oftare så man kan hitta tillbaka till glöden och inspirationen.



Kommentarer
Postat av: SMÄM

Du har så rätt, så rätt! Skoj med kurs -vill oxå- Du får berätta mer sen! Vi ses!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback