En liten titt i min pysselvrå

Så här ser det ut i min pysselhåla/Pärlverkstan just nu. Färgglatt och somrigt fast att det är vinter. På väggen hänger jag upp alla nya kort som jag gör. Vid det här bordet sitter vi när jag har kort och smyckeskurser och här packar jag också ordrarna. Får hjälp av min underbara mor. Så grymt skönt att ha lite yta och lägga upp allt på.
 
 
Washi Tape. Min fina far har gjort ordning upphängningen.
 
Pärlor sorterade som dom ligger i pärlkiten. 16 st sorter av varje färg. Här har far min också snickrat ihop lådorna för att passa pärlburkarna precis. Snart kommer det ett nytt fräscht rosa pärlkit ♥
 
Epoxy bubblor och tillbehör. Går att göra så mycket fint med detta.
 
Pysselträff med smyckestillverkning.
 
Önskar dig en kreativ dag ♥
 

Kommentarer
Postat av: smäm

Tiptop!

Postat av: Johanna

Fy va mysigt! Inspirerande! :)

2014-02-01 @ 23:44:14
URL: http://johannastragefors.blogg.se
Postat av: Emmeli

Men åååh vilken godisbutik du har hemma... så härligt färgglatt och inbjudande! Önskar jag han besöka din blogg oftare för så mkt inspiration det är att komma hit och så mkt intressant och roligt att läsa! Kram <3

2014-02-28 @ 18:04:23
URL: http://alaemmeli.com
Postat av: Sarah S

Åå, vilket underbart pysselrum! Någon gång i framtiden måste jag få till ett stort härligt pysselrum också som rymmer allt! :)

2014-03-28 @ 09:51:35
URL: http://sarahsandstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback