Inspirerad av mina döttrar


Foto: Sara Woodrow /
smäm.se
 
Jag älskar verkligen att pyssla. I helgen stod jag på en marknad med allt mitt pyssel. Det regnade och regnade.. och mina papper och regn var inte direkt kompisar. Jag tänkte en kort tanke när jag stod där "men Frida väx upp". Jag har ju pysslat mig genom livet och jag kan inte sluta. Jag vill inte sluta. Insåg då vilken glädje det har gett mig att vara kreativ.
 
Nu när jag har gullungar i huset känns det väldigt meningsfullt att låta dem utveckla sin kreativa ordra. Under tiden jag "stylade" mitt marknadsbord satt tjejerna och pärlade. Min lilla Selma inspirerade mig totalt med ett armband hon gjorde med sina färgkombinationer. Jag var bara tvugen att göra ett likadant, fast till mig. Så underbart att få bli inspirerad av sina barn!!!


Kommentarer
Postat av: smäm

Hur fina som helst :) Sötnos-Selma.

Postat av: finurliga fröken

Vilken underbar blogg du har och så mycket vackert du skapar. Här hittade jag massa insperation. Kram

2012-10-01 @ 15:14:17
URL: http://xn--hrligheten-q5a.blogspot.com
Postat av: William

fina:D

2012-10-01 @ 16:22:11
URL: http://canonguy.blogg.se
Postat av: Julia - Livet som en hobbyfotograf ♥

åååh, vilka fina armband! ♥ ♥

2012-10-01 @ 18:31:06
URL: http://macrophotos.blogg.se
Postat av: mojo

En härlig dag i regnet med fina pysselsaker

2012-10-01 @ 18:44:41
Postat av: Solan

Självklart ska du inte sluta pyssla! Du inspirerar ju så många och förgyller deras liv :) Keep on! Kram fina Frida!

2012-10-04 @ 10:41:10
Postat av: Borgmästaren

Ursnygga armband! Härlig blogg du har!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback