Grattiskort till en prinsessa


Jag gjorde detta kort nyligen till en prinsessa som fyllt 4 år.

Molly studerade det noga på morgonen innan vi skulle iväg till kalaset.
- Nej jag tror inte hon kommer att gilla det. Mamma det är ju inte mörkrosa...sen är det ju grönt och oranget...dessutom brunt på kanterna. Näpp jag tror inte hon kommer gilla det hon gillar ju BARA mörkrosa!!!!

Jag vet faktiskt inte om hon gillade det, men det var ett kul kort att göra :)


Papprena är från My Minds Eye.
Fjärilarna är handstansar från Martha Stewart. Grattisstämpeln på utsidan av kortet har jag formgivit och stansat ut med en Circle Scallop Punch. Grattisstämpeln inne i kortet är några år, minns inte vart jag köpt den. Kortvikningen kallas Slider card.


Jag har rivit och tilltufsat papperskanterna och tonat "chalkat" dom med rosa stämpeldyna Distress Worn lipstick och brun Distress Walnut Stain så att det ser lite bränt ut.

Kommentarer
Postat av: Smäm

Grymt!!!! Söt Molly är.

Postat av: Anonym

Jag tror hon gillade det massor! Superfint!

2012-01-11 @ 09:45:27
Postat av: Solan

Fraijda - så superduktig du är! Jättefint!!!

2012-01-11 @ 13:23:12
Postat av: mojo

Tyvärr är väl fyraåringar inte världsbäst på att uppskatta konst. Superduperfint kort

2012-01-11 @ 20:46:17
Postat av: Bengt

Fint. Uppfinningsrikedommen är stor.

2012-01-13 @ 12:22:55
Postat av: Marie

Ohh så fiiiiint

2012-01-15 @ 12:16:33
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Gurkiss

Verkligen ett super snyggt kort :)



Hehe barn alltså...



Ha de gott.

Kram Gurkiss

2012-01-15 @ 14:45:02
URL: http://gurkiss.com/scrapbooking
Postat av: ☆ m a l i n .

Vilka underbara kort du gör!! :)

2012-01-15 @ 23:42:06
URL: http://carlssonmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback