Grattiskort i rosa och brunt


Under sommaren har kortpysslet legat lite på paus. Men så fort 1 augusti kom kändes det som jag blev så sugen på att pyssla igen. Ställer kroppen in sig på höst kanske?!! Älskar denna blomkantstansen.


Detta har jag använt: Har rullat
pappersblommor från Marianne Design och sotat kanterna med stämpeldyna Distress Walnut Stain. Tagen i mitten är en die från Magnolia, fjärilshandstans Martha Stewart, det skrivna pappret är utstansat med en die från Cherry Lynn, blomkantstans Pansy Punch Around The Page Set Martha Stewart, stämpel "ha en fin födelsedag" Reprint, glitterlim Stickles Platinum som jag duttat i mitten av blommorna. Rosarandigt papper och skrivet papper från My Minds Eye. Brunt baspapper kraft och krämfärgat papper. Hörnen på kortet har jag rundat med en handkantstans.

Kommentarer
Postat av: Anna

Altså, du är verkligen helt galet duktig! Allt är SÅ snyggt!

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Tänkte bara tipsa om lite prylar som jag lagt upp på bloggen, som jag säljer.



Vill få bort allting därför har jag gått ut med låga priser plus att jag BJUDER PÅ FRAKTEN!



Skulle vara kul om du ville ta dig en titt, redan lite som blivit sålt, och de bilderna har jag tagit bort. Så allt som finns på sidan, är kvar: http://angelica.blogg.se/2012/august/saljes-allt-fran-smycken-till-prylar-frakten-bjuder-jag-pa.html

2012-08-15 @ 20:47:54
URL: http://angelica.blogg.se/
Postat av: Catta

Va duktig du är! SÅ snyggt!

2012-08-15 @ 23:46:48
URL: http://walkonland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback