Nu står hon där


Om det är något jag har oroat mig över så är det för den här lilla pärlan. Hon har legat under en presenning utanför diskhofönstret och varje gång jag stått vid kranen så har jag tänkt nu ligger hon där och möglar. Inte visste vi om hon skulle hinnas plocka upp innan vintern kom. Men nu står hon på vår baksida.

Poff*Poff*Poff - Så var det klart. Och hela mitt hjärta är så glatt. Hon klarade sig så gott som nästan helt bra! Tack vare Mannen, Stian, Svåger David och Lars. Jag är SÅ GLAD att vi fick hjälp. Jag såg hur killarna kämpade med att bära det tunga taket. När våren kommer ska vi ta hand om insidan och göra henne riktigt fin :)


Kommentarer
Postat av: Smäm

Hurra!! Ser så fin ut på er tomt :)

Postat av: Viktoria

å va skönt! hon e verkligen så fin:)kram!

2011-09-12 @ 09:59:11
URL: http://vickanholly.blogg.se/
Postat av: Bengt

Som ett under. Jättefin mitt i grönskan.

2011-09-12 @ 11:27:02
Postat av: Karin

Så sött!

2011-09-12 @ 13:49:44
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: mojo

Vilken pärla mitt i djungeln, tur att ni kunde ta med den

2011-09-12 @ 17:20:38
Postat av: D

Ja men visst! Så fint Frida! Det hade ju inte varit ok att Marcus slet med den där fina lekstugan bara för att ni skulle flytta och lämna kvar den. Klart den skulle med, även fast det innebar mkt tungt arbete på nedmontering och uppmontering.

2011-09-12 @ 18:58:53
Postat av: farmor

Gläds med er alla fyra. Ska bli mysigt att bli bjuden på kaffe där nästa sommar av Molly och Selma.

2011-09-12 @ 21:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback