Nattuggleri

I natt var dom små prinsessorna glada och vakna.
Selma - Pigg som en mört efter att ha fått sitt nattmål. Krälade omkring på mig från 02.30 till 3.50.
Molly - Vaknade av att Selma kröp omkring och lät. Hon var hungrig som en varg.

- Pappa jag vill ha mat.
- Okej, du kan få en korv.


När den var uppbäten ropade hon igen. M springer upp igen.

- Jag vill ha ett äpple.
- Det har vi inte.
- Okej, då tar jag en banan.


Efter det klunkade hon i sig två glas vatten och önskade få mer.
Det verkade inte finnas något stopp. Sedan säger hon..

- Pappa, berätta en historia.


Det slutade med att M låg på hennes rosa matta, som så många andra nätter. (Stackars rygg)
Ska dra mig tillbaka och inte göra samma tabbe som igår att lägga mig försent, som så många andra kvällar.

Kommentarer
Postat av: Vivianne

Jaa, det är ju inte så roligt, vet jag av egen erfarenhet... Men å vad jag fnissar när jag läser om det .-)

Kram!

Postat av: Emilie

Smidigt vi har det som bara lånar Hjalmar. Krångliga nätter får mamma Lina ta honom. Smidigt!!

2010-01-12 @ 14:10:48
URL: http://www.liljelyck.se
Postat av: Smäm

Otippat det här med att hon ville höra en historia :D

2010-01-12 @ 14:45:51
URL: http://smam.blogg.se/
Postat av: Miaj

hahaha sötnosar

2010-01-12 @ 16:04:09
URL: http://miaj.blogg.se/
Postat av: mOJO

OJOJ Jag vill ha ett äpple eller en korv eller banan, nä jag vill bara sova mitt i natten!!

2010-01-12 @ 18:39:33
Postat av: David T

Oj oj oj :)

2010-01-13 @ 15:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback