Busunge

Buskudde
Busunge: Karin Mannerstål

Tänk att en graviditet kan gå så fort. I början tänkte jag hur ska man orka vänta 9 månader. Det är ju nästan ett helt år - en evighet! Men tiden har bara rusat iväg och vips så är man i vecka 40. Inte för att jag tror att bebisen kommer efter att veckan är slut men målet är nära. Det kan ju inte ta mer en 4 veckor till i alla fall :-)

I dag har jag längtat massor till den dagen då vi får träffa lilla bebisen. Det känns som när man va liten och väntade på att få öppna julklapparna, men då visste man ju att man skulle få öppna dom samma dag. Nu vet man lixom inte.

Kommentarer
Postat av: Trace

Å..jag förstår att du längtar. Tänk, här har du gått och burit på henne/honom så länge och ändå har ni inte på riktigt "träffats". Blir spännande att se lilla pysslingen i verkligheten!! Kram

Postat av: christine

ja förstår dig verkligen, men nu sitter ja här med min lilla prinsessa! gick över 6 dagar som va som en evighet, men det är värt allt! Lycka till massa!

/christine eriksson

2007-02-28 @ 19:31:38
Postat av: syster

awwwww :D:D så roligt. jag tycker oxå det ska bli jättespännande! lycka till lilla mamman snart! kram

2007-02-28 @ 22:39:53
URL: http://smam.blogg.se
Postat av: Anders & Heidi

Vi vil bare si et KJEMPE-STORT GRATTIS med den lille prinsessen deres. Var inne på webbisar og så henne. Helt nydelig var hun, og det samme var navnet!!!

Masse lykkeønskninger fra Norge
(ursäkta språket Frida...hoppas du förstår:))

2007-03-06 @ 21:02:38
Postat av: Anna L

Underbart Frida, bra jobbat! STOOORT grattis från mig. Pussa Molly.

2007-03-07 @ 19:41:05
Postat av: Anonym

Hej Frida och en massa grattis från oss i Texas! Hörde av en nära släkting att lillan kommit till jorden nu - och såg henne på webbisar. Underbar tjej!
Lycka till med allt och njuuuut - de växer fort!
/Tove

2007-03-07 @ 21:46:23
URL: http://mammanslilla.blogspot.com
Postat av: Therese Hörnqvist

Stort grattis till Molly!
Vilken hjälte du är....hoppas snart få se mer bilder på bloggen kanske. Bilden på webbisar brukar aldrig vara riktigt verklighetstrogen alla gånger...=)
Kram...

2007-03-08 @ 11:53:08
URL: http://tessansworld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback