Molly på lekplatsen

image191



Kommentarer
Postat av: Faster Jemima

Helt underbara bilder!
Jag längtar tills vi kan träffas!!!!!

Postat av: mojo

Det finaste lilla babybarnet i hela världen

2008-02-16 @ 16:44:38
Postat av: SMÄM

hahaha! äter hon snön? fantastiska bilder.

2008-02-16 @ 17:23:19
URL: http://smam.blogg.se
Postat av: malinÅ Vega

Hejsan!!
Härliga vinter och solbilder!!!!
Hon e ju bara för söt,,,jag ser att ni hitta ngn bra sko till henne vad kul:-)
Tack för senast det var mkt kul och mysigt med lunch å allt,,,jag lade upp bilder som du kanske hade sett,,,du kan väl maila mig om du fick ngt bra kort med din fina kamra
det tog över 1 timme att gå till Elliots dagis,,,det blåste så dant och motvind så det vart värsta träningspasset,,,så var jag in 5
min på H6M skulle köpa strumpor,,,hitta Vega en baddräkt,,,så nu e hon laddad till sommaren,,,storlek 3-4 år inte klokt vad små det såg ut,,,hon sa att det var riktigt töjbara men ändå!!!
Kram så länge!!!

2008-02-16 @ 17:48:43
URL: http://rackarungar.blogg.se/
Postat av: T

Mmm, yummie vad gott med lite färsk snö. Haha. Helt klart världssötaste tjejen som snart blir ett år!! Kul att du blivit så duktig på att uppdatera. Bilder på molly kan förgylla vilken grå och trist dag som helst!!

2008-02-16 @ 17:55:47
URL: http://trace.blogg.se
Postat av: Farmor

Farmors gullunge är bäst, ingen protest! :)

2008-02-17 @ 14:56:21
Postat av: D

Vilka kuliga vinterbilder på Molly. Hon ser verkligen ut att njuta av att gunga.
/Dèsirée

2008-02-18 @ 19:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback