Från bokstäver till fågel

Satt och förtjusade mig över endel människor på instagram som tränade på att skriva likt Kal Barteski style. Hon har tydligen en klass just nu i art of brusch script hos Studio Calico. Tänkte att jag också ville testa. Av någon märklig anledning så hade jag köpt på mig en lämplig pensel då jag gick min första grafiska designutbildning. Tror aldrig jag har använt den. Det var ju inte helt lätt men kul var det!!!
 
Hade inte plockat undan mina färger, penslar och skrivteckningar innan jag la mig, så morgonen därpå kommer Molly inrusandes i sovrummet och påpekar ivrigt att hon vill måla. Så fyra timmar med detta på köksbordet hade vi det riktigt trevligt.
.
Detta mitt resultat av dessa fyra timmar. En färgglad "Pip".
 

Kommentarer
Postat av: smäm

Så snyggt så dä'nte sant!

Postat av: finurligafroken

Men vilken söt fågel! Så duktig du är. Kram

2014-02-06 @ 17:08:43
URL: http://finurligafroken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback