Fina minnesvärda dagar


Mannens alla syskon med familjer har samlats för familjehelg. Selma håller koll.


Mina fina svägerskor. Viktoria, jag,
Therese och Jemima.


Molly, farmor och kusin Amadeus.


Mina barns minsta kusin Algot och jag.


Jemima, Therese och Amadeus.


Minsta kusinen Algot, Viktoria och Samuel.


Min fina man och hans brorsa Benjamin.


Femkamp med mindre smickrande lekar.


Jag får nog ändå säga att denna grenen var värst. Bomullstussarna skulle sugas iväg och läggas i en skål under tidspress. Mina lungor mådde mindre bra efter detta ;P


Mitt lag, redo att ta hem segern!


Svärfar och en omgång kubb.


Födelsedagsmannen Vidar och kusin Amadeus.

Kommentarer
Postat av: Jemima

Ja det var verkligen fina och minnesvärda dagar. Sjukt kul var det!

Postat av: Smäm

Vilket trevligt gäng!

2011-08-08 @ 09:30:22
URL: http://smam.blogg.se/
Postat av: Bengt

Här händer det saker. Fina bilder och fin utsikt.

2011-08-08 @ 10:39:32
Postat av: mojo

Så trevligt ni har det med gemenskap och alla lekar, Vann ditt lag?

2011-08-08 @ 13:08:12
Postat av: Smäm

Ps. Är inte Alfie yngsta kusinen :) ?

2011-08-09 @ 18:20:47
URL: http://smam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback