En liten bit av mig


Foto: Vidar


Jag heter
Frida Evelina Maria Teglund.
Jag är för tillfället extremt sugen på att redigera och uppdatera min pärlshop med en ny bröllopskategori.
Jag är duktig på att snöa in på olika intressanta ämnen.
Jag tycker inte om när det luktar illa.
Jag är jättedålig på handla utan inköpslista.
Jag läser inte alls ofta. Helst någon bok man kan lära sig något av. Ett perfekt exempel är Stefan Ekbergs fantastiska bok "100 sidor om hur du vinner tid"
Jag gillar när kreativiteten flödar.
Jag sjunger vaggvisor varje kväll för Molly och Selma.
Jag älskar min familj.
Jag önskar att jag kläckte en klockren idé.
Jag är inte speciellt bra på att plocka ur tvätten ur tvättmaskinen direkt.
Jag pratar och peppar gärna andra om att starta eget.
Jag tycker om när solen skiner in i mitt hem.
Jag är beroende av att äta regelbundet.
Jag har på mig mörkblått linne, blåvitrandig kofta och svarta byxor.
Jag dricker Bonaqua blodapelsin.
Jag lyssnar gärna på musik som peppar mig. Till exempel Bruno Mars Just the way you are.
Jag blir arg när saker inte funkar.
Jag är rädd för att barnens fina lekstuga som ligger tillfälligt nedmonterad på vår gräsmatta ska ha möglat.
Jag kan inte förstå varför just jag var tvungen att få värsta måndagsexet av Iphone. Min kamera är full med massa smuts och bös.
Jag är uppväxt i Alingsås men där bor jag inte nu.
Jag har 5-års jubileum i år med Pärlverkstan och jag borde hitta på något kul snart :)

Denna lista har jag snott från syster Smäm som i sin tur snodde den från asandberg.blogg.se

Kommentarer
Postat av: smäm

Den där Vidar är duktig på att fota! Jättefin bild.

Postat av: mojo

Duktig fotograf men ännu snyggare objekt. Vad vore fotogtafen utan objekt????????

2011-08-11 @ 16:31:41
Postat av: svärmor

Hej fina Frida. Du är bra på mycket mer än du skrivit. Kul att följa din blogg. Kram.

2011-08-11 @ 19:48:03
Postat av: smäm

mojo: haha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-08-11 @ 19:59:12
URL: http://smam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback