Algot i fokus


I går barnvälsignades Algot. Efter det var det kalas.


Algots föräldrar Samuel och Viktoria. Algot i farfars famn.


Spännande presentöppning.


Hemmagjort kort till dagens huvudperson.


Java, Molly och Selma.


Algots farmor och mormor.


Min svägerska Jemima.


Svåger Benjamin, Algot och Anders.


Java och Lisa.


Min svägerska Therese och Amadeus. Krille och Java.


Svåger Vidar och hans Amadeus.


Trötta sötnosar. Amadeus, Java, Pablo, Molly och Selma.


Fina Algot.


Hela stora familjen samlad utom David.


Mannen och jag ♥

Bilderna är tagna av mig,
Jemima och Vidar.

Kommentarer
Postat av: Jemima

det va så mysigt! :)

Postat av: Lisa

Hej Frida! Vad kul att hitta din blogg! Jag tog mig även en titt på din butik... Lycka till med allt! Hoppas vi ses snart igen. Kram!

2011-08-08 @ 23:09:06
Postat av: mojo

så fina bilder på släktkalaset. Söta kusiner i soffan som ser ut att somna närsomhelst. Fin klänning du har på dig

2011-08-09 @ 08:37:39
Postat av: D

Såå fina familjebilder och oh ja, håller med Mojo, du har så en jättefin klänning. Du passar i färger ju! Kram till dig!

2011-08-09 @ 09:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback