Underhållet hårsvall lyser med sin frånvaro



Jag har knappt lagt någon tid på mitt hår sedan Selma föddes. Det åkte upp i en tofs från första dagen och där har det hängt dag som natt. Främst för att Selma inte skulle drunkna i mitt hår. Jag har haft hängade hår så få gånger det senaste året att det går att räkna på en hand.

I dag har jag tvättat, fönat OCH plattat håret. Och det hänger. Jag har till och med kammat håret. Tappade bort min oersättliga glestandade kam i påskas och sedan dess har jag inte kammat håret. Ser nu när det hänger att det växt massor och jag skulle behöva mig en frisörtid. Dags att ringa Malin på Style Lab.

Kommentarer
Postat av: T

Wow, vad tjockt hår du har. Förstår precis vad du menar med att man inte riktigt hinner med sitt hår. Själv har jag varit hos frissan idag och blivit av med lite. Såå skönt!

Postat av: smäm

jag vill fixa mitt med, men det är inte riktigt prio 1 för tillfället. tack för idag!

2010-05-30 @ 00:48:13
URL: http://smam.blogg.se/
Postat av: mojo

Ditt vackra hår, låt det hänga och växa...........

2010-05-30 @ 21:05:58
Postat av: mojo

din egen färg också

2010-05-30 @ 21:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback