Snabbare än blixten



Jag hade planerat att fota lite smycken i dag. Efter att ha försökt fota kvällstid i dålig belysning tänkte jag försöka fota lite på dagen då barnen var vakna. Det var lättare tänkt än gjort. Molly ville till varje pris ta mina fotoobjekt så jag hann knappt trycka på knappen förrän dom var borta. Rätt som det var fick jag även hennes underbara nylle på bild också. Det gick ju si så där. Men nu är allt fotat efter mycket svett. Mina pärlprojekt bör nog ändå ske på kvällstid än så länge :)

Kommentarer
Postat av: smäm

hihi, sötnosen då!

Postat av: rackarungar

Man är så effektiv som mamma ändå men jag vet hur det är, det är svårt att slå 2 flugor i en smäll ;)

KRAM

2010-05-15 @ 08:15:27
Postat av: Mojo

Snyggt haslband och det som är samma fast rosa är ännu snyggare, habegär!

2010-05-15 @ 08:24:30
Postat av: Viccy

Fint halsband! :D

2010-05-15 @ 13:52:24
URL: http://kitchi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback