Jag vill hellre vara aktiv än passiv



Jag tittar aldrig på TV. Tänkte för några år sedan att det är en tidtjuv som måste bort. Jag är glad att jag inte är beroende längre.

Istället för TV är jag en riktig datorholic och gör massa grejer på datorn istället. Just nu inser jag att jag måste göra något drastiskt. Vilken TID det tar att sitta här. Älskar verkligen att surfa runt. Tvätthögen växer och min att-göra-lista växer. Tänker att jag ska vara duktig "i dag" men så "ska jag bara kolla mina bloggar först ..." och sen har mina futtiga fritidstimmar på kvällen försvunnit. Jag vill verkligen inte internetfasta. Men jag tror jag måste. Om det ska bli någon ordning på min disciplin. I morgon bara SKA jag tvätta.

Kommentarer
Postat av: Smäm

Lycka till med tvätten

Postat av: mojo

Tvätten kan bli jobbig, men får man bara lagt in den i maskinen så sköter den sig självt, inga strumpor nu i värmen det underlättar sorteringen

Lycka till

2010-06-05 @ 18:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback