Vem tränar inte?

Jag har börjat träna. Jag tror knappt på det själv. Men det är andra gången jag tar mig till ett pass och jag tycker det är kul. Vilken utveckling!

Jag försöker verkligen hänga med. Armar hit benen dit. Hjälp, det är ingen ordning. Ska detta verkligen gå? Men jag har köpt träningskort och jag ska självklart försöka.

Jag var livrädd första gången att jag skulle få blodsmak i munnen. Sedan var jag livrädd att jag skulle få träningsvärk efteråt. Sedan var jag helt övertygad att det skulle bli första och sista gången eftersom det kändes som jag skulle uppleva skolgympan på nytt. Det blev ingen blodsmak och det va nog det som avgjorde att jag kommer att fortsätta.

Vi får väl se ...

Kommentarer
Postat av: Anna L

Hejja Frida!

2010-01-27 @ 23:43:45
Postat av: smäm

kul. jag ska börja snart jag med. ska fixa sånt där träningskort ;)

Postat av: Solan igen

2010-01-28 @ 08:53:31
Postat av: Solan

(oops! blev lite vajsing där ... Här kommer det rätta inlägget) Bra där, Fraijda! Du intar område efter område!

2010-01-28 @ 08:57:46
Postat av: T

Wow...jag är imponerad! Så Wii Fit räckte inte till? Helt rätt om du frågar mig. Måste vara skönt att komma ut och få lite egentid också. Själv längtar jag såå tills jag får återerövra gymet. Vad är det för pass du går på?

2010-01-28 @ 15:55:08
URL: http://trace.blogg.se/
Postat av: D

Jag är SÅ IMPONERAD Frida! Du är återigen så duktig! Jag tänkte tanken idag när jag såg den alldeles färska nyförlösta magen på mig själv i spegeln...men som vanligt, jag skjuter det på framtiden ett tag till =) /Désirée

2010-01-28 @ 21:41:01
Postat av: Filip

Grattis och lycka till :)

2010-01-29 @ 07:51:53
URL: http://www.liljelyck.se
Postat av: En som går 15 våningar varje dag

Träna på bara............Jättebra

2010-01-29 @ 21:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback