Något att satsa på 2010



Det är första dagen på 2010. Snön ligger som ett tjockt täcke på marken. Något nyårslöfte har jag inte.
Jag brukar istället fundera ut något ämne att fokusera lite extra på det kommande året.

2009 var ett matår. Jag har lärt mig så otroligt mycket och känner att receptförrådet är stort nog att det räcker för hela 2010 också. Jag har dessutom fått mer självförtorende i köket och kan göra god sås utan att kolla i receptboken :) Jag är fortfarande ganska receptberoende men jag vågar absolut ta mig friheter..

2010 blir året för vår
pärlbutik. Allt annat än butiken har prioriterats och just nu känns det som att den behöver rustat. Sorter som köptes in för två år sedan ligger fortfarande i en låda som ska fotas och läggas upp till försäljning. Det är illa ;) Mitt ledord för i år blir UPPDATERING!

Har du funderat ut något du vill satsa lite mer på under 2010?

Kommentarer
Postat av: smäm

låter kanon! jag ska fundera vidare, men ska nog försöka att måla mer tavlor :) har gjort en idag med färgerna jag fick av dig!

Postat av: Lina

Vilken fin bild!! :D

2010-01-01 @ 21:56:39
Postat av: Zebra

Yes pärlbutiken låter kanon, älskar pärlor, randiga förstås

2010-01-01 @ 22:25:59
Postat av: Bengt

Jag skall bygga mitt lusthus....

2010-01-02 @ 09:22:36
Postat av: Vivianne

Spännande med pärlorna! Kan man få gå på kurs?



God fortsättning på det nya året!

2010-01-02 @ 21:25:18
URL: http://viviannesvarld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback