Fem mellanmålstips



Utan mellis känner jag mig ofta som ett slappt spagetti på eftermiddagen.
Jag har gjort mig en lista på bra och mättande mellanmål som jag kan snegla på när inspirationen är som bortblåst. Det är så skönt att känna sig pigg och full av energi hela dagen.

Här är fem mellisar som gör susen

1. Hallon med grädde.
2. En näve nötter och te med en rejäl skvätt grädde i.
3. En halv avokado med räkor och créme fraich eller keso.
4. Två kokta ägg med en näve kräftor och majonnäs.
5. Några skinkrullar med brieost.

Kommentarer
Postat av: mojo

Tack för tipsen, låter väldigt gott

2010-01-13 @ 18:52:46
Postat av: Bengt

Hallon med grädde äter jag ofta. Övriga tips är intressanta att pröva.

2010-01-13 @ 21:07:38
Postat av: smäm

måste testa det där med te och grädde.

Postat av: D & E

Ja, tack till alltihop...så goda idéer du har!

2010-01-14 @ 09:54:18
Postat av: smäm

du har fått en award i min blogg! x

2010-01-26 @ 22:41:03
URL: http://smam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback