Fritid på ICA

När M handlar feta listan på ICA så tar det max 30 minuter. Han springer mellan hyllorna. Fort ska det gå. För mig tar det 2 timmar OCH 30 minuter. Jag sniglar igenom affären, tittar på alla hyllor. Jag hoppas på att hitta något roligt att lägga i vagnen. Till exempel något att utöka min mellanmålslista med.

Jag som alltid avskytt mat. Tänkt att det är jobbigt och att det är ett evigt onödigt ont.
I julas fick jag nog. Tänkte att det måste gå att "älska" mat även för mig. Efter nio månaders intensiv kampanj för att vända trenden har jag nog ändå lyckats. Jag tycker om mat.

Även fast kolhydratförbränningen är lägre så här på kvällen gjorde jag var sin macka till mig å M. Det va inte vilken macka som helst.

Testa mackan:

En osötad rågkuse från Fazer, kycklingkött från en klubba, brieost toppat med några svarta oliver.

Kommentarer
Postat av: T

Haha, kul att höra att Marcus ärvt pappas förmåga att intensivhandla ;)

Postat av: smäm

jag borjade gilla mat mer och mer efter att jag slog mig ihop med dan. det ar ju ratt kul.

2009-10-03 @ 22:43:38
URL: http://smam.blogg.se/
Postat av: okänd

Stackars ni som ogillat mat i livet, kan det ha berott på er uppväxt kanske. Det är aldrig försent att få en lycklig barndom! Hm lära sig tycka om mat menar jag! GRATTIS

2009-10-04 @ 08:41:27
Postat av: kusin jenny

Duktig du är! Är inne i en period när mat känns jättetråkigt. Försöker också vända på det, men det går trögt. Mer tips i bloggen!

2009-10-05 @ 15:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback