Sov du lilla videung



Det är lite pyssligt med Mollys sömn eftersom hon verkar tycka att det inte alls är något för henne.
Vi har de senaste dagarna skippat försöken att få henne att somna på dagen. Det svåra är ju att man ser att hon verkligen behöver en liten lur.

Nyss ropade hon på mig.. då hade hon hämtat sitt täcke och krypit ner i Selmas vagn. Vagga mig sa hon. Okej tänkte jag och fnissade lite för mig själv. Efter två minuter hade hon somnat.

Helt plötsligt hände det igen. BÅDA barnen sover samtidigt. Nu åker penslarna fram!

Kommentarer
Postat av: smäm

man far passa pa :> skoj att mala lite.

Postat av: Jemima

åh, lilla sötnos. skönt att du kan måla lite! :D

2009-10-31 @ 14:53:03
URL: http://miaj.blogg.se/
Postat av: Mormor

Tänka sig lite vagg i vagnen somnade Molly

2009-10-31 @ 16:30:36
Postat av: Em

OOO måla med guld!! =)

2009-10-31 @ 17:08:23
URL: http://www.liljelyck.se
Postat av: Malin

oh yes! hoppas du fick mycket gjort!

2009-10-31 @ 20:13:20
URL: http://rodgrind.blogg.se/
Postat av: rackaruungar

åh vad sött!!

Kul att du fick "egen" tid det var du MER än värd,,,hoppas du fick ihop ngt fint!? bilder får du gärna visa!!!

KRAM MALIN

2009-10-31 @ 20:40:19
Postat av: Lina

Hej!

Vi gick i gymnasiet ihop - kommer du ihåg mig?

Jag har följt "smäm"s blogg ett tag och så fick jag för mig att kolla in på "hennes systers blogg" - och så var det du! Blev så himla förvånad! :o)

Kul att se att du har två barn och verkar ha det fint. Jag är gift och vi fick en liten kille för 4 månader sen! Kram // Lina

2009-11-05 @ 16:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback