Vad ska jag lägga i mina nya burkar



Jag har stökigt i mitt skafferi. Varje gång jag öppnar det trillar det ut något och jag tänker att jag bara MÅSTE städa där nu. Men nu kommer aldrig.

Snodde åt mig två fina burkar jag gick förbi idag. Någonting stökigt borde bli bra att lägga i mina burkar. Det blir även en trevlig syn varje gång jag öppnar skafferiet. Helst hade jag ju velat ha dom framme på någon fin hylla. Men någon sådan har jag inte.

Just nu drömmer jag om ett vitt vitrinskåp från Englesson. I ett sånt skulle jag kunna ställa mina nya fina burkar och lite färgat porslin så jag får loss lite mer plats i köket. Men innan vitrinskåp och annan makeover på bottenvåningen ska under och mirakler hända på övervåningen först. Och just nu är M där uppe och spacklar å slipar.. det bådar gott :)

Kommentarer
Postat av: Tången

Jättefin burk, vackra saker håller humöret uppe

2009-10-28 @ 21:10:20
Postat av: smäm

hej, vilken fin burk!

Postat av: D

Köpte precis en dubbelgarderob från Englesson. Dom har så fina möbler! Är jätte nöjd. Drömmer också om vitrinskåpet, men det lutar nog mot att min pappa gör ett vitrinskåp istället, även om han tyckte Englessons skåpet var fint, så brukar han alltid oponera sig mot mdf skivor. Helst ska det vara massivt trä rakt igenom. Har du beställt?

2009-10-29 @ 09:14:20
Postat av: christine

Vilka kanonfina burkar, precis i min smak oxå! så lustigt, ja va å kolla på englessons hos din kära make härromdagen! finfina saker...

2009-10-29 @ 13:27:40
Postat av: rackarungar

Vilken mysig burk det klart den skall stå i ett vitrinskåp=) med ditt färglada porslin=)



Men du medans du väntar gå o ta foton på din duktiga make så vi får tjuvkika under tiden!?

KRAMIS MALIN

2009-10-29 @ 21:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback