Vernissage 4 december 2009





Hej alla mina kära bloggläsare.

Jag och Malin har länge varit sugna på att ordna en utställning med våra tavlor.
Eftersom vi båda två gillar att ta till penseln, då tiden finns, har det varit kul att ha
ett mål med allt vårt måleri.

Nu har vi äntligen spikat ett datum för vår vernissage.
Det skulle verkligen vara roligt om du vill komma förbi och mingla,
mysa, titta på målningar och fira med oss i vårt gemensamma projekt.

Vill du ha en personlig inbjudan och vägbeskrivning? Klicka här.
VARMT VÄLKOMMEN!

Kommentarer
Postat av: Mojo

Vill verkligen komma

2009-11-10 @ 08:36:40
Postat av: smäm

dina tavlor är GRYMMA!! jag kommer naturligtvis.

Postat av: Anna L

Å så skoj!! Grattis!

2009-11-10 @ 15:58:25
Postat av: Miaj

åh, jag vill, men kan inte! :(

2009-11-10 @ 16:06:17
URL: http://miaj.blogg.se/
Postat av: Jenny

Åh va skoj! Hade gärna kommit om jag bodde lite närmre... men har tittat i ditt galleri - du har supertalang!

2009-11-15 @ 21:21:30
Postat av: tina

Åh!! Det hade ju varit jättekul att komma!!! Tyvärr är vi uppbokade på annat då... Får bli nästa gång istället! Lycka till!

2009-11-27 @ 22:23:44
URL: http://timonhome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback