Ljuv musik


Den här vackra radion skulle jag vilja ha i köket. Jag gillar verkligen att lyssna på radio. Just nu när man är hemma mest hela tiden känns det som jag har mer kontakt med omvärlden om jag hör lite av andras röster.

Sedan många år tillbaka har jag haft ett onödigt behov av att vilja veta vad som spelas på radio. Molly verkar dela mitt intresse för detta och hon har redan börjat lära sig känna igen endel låtar. Hon är så gullig när hon tvärt avbyter mitt i sin lek för att komma springandes mot radion i köket för att stolt berätta för mig vem det är som sjunger. Hon är till och med bättre på mig att minnas artisten än vad jag är. Hennes absoluta favorit är Miss blue med Vincent. Sen är hon väldigt förtjust i EMDs Baby goodbye. Jag tycker hon har bra musiksmak :)

Kommentarer
Postat av: Mojo

Håller med, vacker radio, dock har du ju en finare själv. Äpplet faller inte långt från trädet sägs det ju, alltså musikalisk mor - musikalisk dotter!

2009-06-02 @ 10:48:38
Postat av: tina

Hahaha! Fy va roligt! Snart ringer hon nog in och tävlar också! :)

Postat av: T.

Hihi, sådan mor sådan dotter. Supersöt radio!!

2009-06-02 @ 13:04:24
URL: http://trace.blogg.se/
Postat av: smäm

tinas kommentar! hahaha...



jättefin radio frippis!

2009-06-02 @ 13:10:57
URL: http://smam.blogg.se/
Postat av: Jemima

hahaha vad gulligt! snart kan hon väl vissla med i baby goodbye. puss på dig Molly!

söt radio!

2009-06-02 @ 16:14:25
URL: http://miaj.blogg.se/
Postat av: D & E

Hej o tack för senast! Så roligt att ni kom!

Vilken radio!!! En sån skulle jag också vilja ha.

Elise gillar också radiomusik, men hon ropar rock n´roll när hon hör HEAT och deras "thousand miles" och så gillar hon Abbas "Mamma mia" förstås. =)

/D & E

2009-06-02 @ 17:22:44
Postat av: christine & alice

Radion är ju helt underbara, de har många fina mönster. Så skön Molly är! Tack för i fredags, så mysigt att göra nått utan prinsessorna!

2009-06-02 @ 21:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback