Lite piff i vardagen



Jag har haft min pärlverksamhet i fyra år. Lådorna är fulla av underbara pärlor
i
Pärlverkstan men jag har knappt tagit mig tid att göra egna smycken. 

Under vår konstutställning visade jag och Malin lite smycken.
Det har varit så roligt att plocka fram pärlor för egna projekt.
Det är något jag kommer fortsätta ta mig tid till framöver.

Nu när det närmar sig jul och nyår känns det kul att piffa till med något i öronen.
Dessa örhängen visades under vernissagen den 4 december.
Vernissagepriset är 150:- (exlusive frakt) och de finns just nu endast i ett exemplar.

Passa på att ge bort till någon i julklapp eller kanske utöka din egen smyckessamling.
Är du intresserad av något par? Klicka här. Det är först till kvarn som gäller...











Kommentarer
Postat av: smäm

dina örhängen är SUPERFINA. jag vill ha nr 18 :)

Postat av: Miaj

asfina :)

2009-12-13 @ 22:34:03
URL: http://miaj.blogg.se/
Postat av: Lina

Jättefina och väldigt inspirerande! :)

2009-12-14 @ 18:05:07
Postat av: tina

Åh, va fina! Du är så duktig!! Kram!

2009-12-16 @ 12:34:59
URL: http://timonhome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback