Molly våran lilla gullunge

image165

   
   
     
     
         

Det var ett litet tag sedan jag tömde kortet i kameran..
Jag upptäckte att jag tagit många stående bilder.

En av mina större plågor när jag jobbade var att få stående bilder av våra fotografer. Ibland undrade jag varför jag aldrig kunde få både en liggande och en stående bild så jag hade valmöjlighet i formgivningen. Det är nämligen mycket klurigare att formge med stående bilder (tycker jag). Det kanske är så att det inte är lika naturligt att fota liggande bilder eller så kanske jag är en ståendefotore. Jaja... hur som helst. Jag ska försöka fixa iordning ett fotoalbum till Mollys 1-årsdag och då behövs det lite variation och helst LIGGANDE.. suck :-)

Kommentarer
Postat av: SMÄM

awww!! lilla molly :D så söt så man går av.

Postat av: Solanpolarn

Så sööööt hon är! :) Fantastiska bilder.
Hahaha, känner igen det där med liggande, stående, profil vänster, profil höger, rakt framifrån ... Jag tror det består, faktiskt :) Det är tydligen inte det mest självklara, på nåt konstigt sätt ...
Kram Frida! Ska vi ses snart, kanske?

2008-02-14 @ 07:54:35
Postat av: Christine & Alice

Vilka ljuvliga bilder!! hon är så fantastiskt gullig och vilka blå ögon hon har, hon verkar vara en riktig liten busunge! ska bli så roligt att äntligen ses! kram christine & alice

2008-02-14 @ 08:57:30
URL: http://myalice.blogg.se
Postat av: Therese

Goa lilla bustjejen. Världens sötaste bustjej. Verkar som ni har fullt upp där hemma:) Pussar och kramar i massor till er alla tre valentines!

2008-02-14 @ 09:25:44
URL: http://trace.blogg.se
Postat av: malinÅ Vega

Hejsan Frida o Molly massor av kramar till er på alla Hjärtans dag,,,åh vad kul med så mkt fina bilder hennes ögonfärg e så enormt isblå,,,helt underbara
och vilka fin kläder hon har på alla bilder det skall bli så kul att ses i morron,,,du frestän jag har verkligen "liggande" problemet
nästan aldrig tar jag stående,,,hahahha,,,vad märkligt ,,,,ja vi får lära varandra!!!
KRAM MALIN

2008-02-14 @ 13:12:45
URL: http://minipeople.blogg.se/
Postat av: malinÅ Vega

Nej jag menar stående,,,nu e jag så himla vimsig,,,jag tror jag vet varför,,,berättar mer i morgon,,,och då lär vi tillsammans knäppa stående kort,,,ahhahahha
kram Malin

2008-02-14 @ 15:18:57
URL: http://minipeople.blogg.se/
Postat av: Malin

jag är också en "stående" fotare medans johan alltid kör "liggandes", lite variation får vi ju iaf...
lättare med dispositionen men svårare vid kompositionen... :o)

2008-02-14 @ 16:07:44
URL: http://rodgrind.blogg.se
Postat av: Jemima

Åååh! Helt otroligt lilla söta Molly. Tänk att hon har fått så långt hår att hon kan ha toffs och hårspänne. Ögonen är så fina. Klarblåa.
Jag längtar tills vi kan träffas!!!!!
Kramis, hälsa M&M.

2008-02-15 @ 08:42:07
URL: http://miaj.blogg.se
Postat av: Anna

Snacka om att morsans arbetsrum är en guldgruva för Molly!

2008-02-17 @ 21:54:15
Postat av: David

Asså snygga bilder.. vilken söt liten dam.. nästan så man vill komma över o hälsa på :D

2008-02-18 @ 14:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback