Ska jag bestämma mig att orka?

Molly sover och M är inte hemma. Det ser ut som kaos hemma efter en heldag med lek i lägenheten. Det hänger torr tvätt på sträcket, ligger blöt tvätt i maskinen, ren disk i diskmaskinen och det motsatta på diskbänken. Skulle behöva rensa lite i skåp så inte allt väller ut när man öppnar också. Egentligen borde jag bara piska till mig lite så att jag får gjort det där.. men man är ju så lat idag. Just nu vill jag inget hellre än att bara njuta en stund av att måla något jag tänkt ut på en tavla. Det känns lite typiskt att inspirationen kommer när det finns en massa annat att ta tag i först.

Kommentarer
Postat av: Jemima

Du är värd att ta det lungt. Låt inspirationen flöda! :)

Postat av: Anna

Jag hoppas att du redan står och målar! När blir vernissagen, förresten? Kram. Hoppas vi ses snart. Ska försöka boka med Tove också.

2008-08-16 @ 22:42:14
Postat av: malin

Jag känner igen det där,,,eviga plockande,,allt man lyckats lägga undan kommer sessan framragande med igen,,,hihi

Vad kul men ännu en tavla,,väntar med spänning,,,vernissaget!?Datumet e det klar ställt?

Jag VILL komma!!!



Vilket sött halsband,,jag måste få göra en bestllning,,,,



Vi saknar er också super längesedan,,men du&jag ses ju snart:-)



Vi har börjat i renoveringstagen här hemma jag e laddad nu jag har ju sem just nu men haft super trist väder så nu e det pyssel tagen,,men massa tråkit under jobb på väggarna,,långt innan resultaten kan synas,,,KRAMIS

2008-08-17 @ 08:23:00
URL: http://minipeople.blogg.se/
Postat av: Malin

Åh, där står man ofta. Hoppas du tog tillfället att måla. Det hjälper en ju att få energin tillbaka.



"Work hard. Play hard" - you know... fast i det här fallet "Play hard. Work hard" :o)



Boys night out = tisdag. Girl back home = fun!

2008-08-17 @ 09:04:08
URL: http://rodgrinddesign.blogg.se/
Postat av: SMÄM

sedan vill jag gärna se tavlan på bloggisen :>

2008-08-17 @ 14:31:13
URL: http://smam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback