Namnsmycke


Sterling silver kulkedja, hjärta, oxiderad ros och krämfärgad swarovski pärla.


Sommaren har varit fantastisk. Mindre fantastiskt har det varit med uppdateringen här.
Har gått och väntat på att det ska dimpa ner lite silverdelar i brevlådan.. och idag äntligen lät det klirr.
Tack vare min formgivarkollega Tove fick jag upp ögonen för de populära namnsmyckena.
Så nu har jag knåpat ihop ett som ska hänga runt min hals. Det var lite pyssligt att få bokstäverna att vilja vara raka och jag råkade även stansa in Q istället för O. Måste kanske skaffa glasögon. Så nu står det MQLLY på hjärtat. Men iingen kommer se det hoppas jag :-)

Så snart jag hinner kommer det finnas nya silverdelar på Pärlverkstan. Det kanske är på tiden för en ny utlottning av smycke igen. Håll utkik ;-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh, vilket fint. hade kunnat tänka mig att ha ett sådant fast "DÄN" istället för "MQLLY" ;)

2008-08-13 @ 15:37:51
Postat av: SMÄM

mitt namn försvann, det var jag som skrev iaf (men det fattade du nog)

Postat av: Jemima

åh, vill också ha!

värsta fina halsbandet ju!

2008-08-13 @ 16:56:54
URL: http://miaj.blogg.se/
Postat av: zebra

Visst får man habegär för ett sånt ljuvligt smycke, oxiderad ros och cremfärgad swaroski kan det bli finare? neej!

Jo molly förstås swarovskin över alla

2008-08-13 @ 17:44:39
Postat av: Anonym

schnyggt - jag borde kanske ha en MILTQN hehe

2008-08-13 @ 21:24:15
Postat av: Malin

mitt namn försvann inte, jag glömde det, det var jag som skrev iaf (men det fattade du nog)



;o)

2008-08-13 @ 21:25:35
URL: http://rodgrinddesign.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag anar copycat-tendeser /smäm

2008-08-13 @ 21:44:17
Postat av: Solan

Vackert!!! Det kryper i fingrarna... När har du tid? ;)

2008-08-14 @ 10:01:58
Postat av: Trace

Tjusigt värre. Spännande med nya silverdelar. Jag hänger på låset :)

2008-08-14 @ 10:26:53
URL: http://trace.blogg.se/
Postat av: Tina

Grymt snyggt!!! Tusen tack för pärlorna! Satt hela kvällen och pysslade igår! Blev nog riktigt bra tror jag! Skickar bilder sen! Kram!

2008-08-14 @ 14:50:03
URL: http://timonhome.blogg.se/
Postat av: Anna

Superkul med lite fler "teman"/möjligheter till smycken utifrån ditt butiksutbud! Måste kanske beställa så snart du fått ut det nya. VAd ska jag annars sysselsätta mig med de mörka höstkvällarna,eh..? Typ amma? ;-) Kanske lite pyssel oxå!

2008-08-16 @ 22:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback