Äntligen är jag fri

image43image44










Jag har förträngt in i det sista att jag någon gång skulle behöva räkna alla mina pärlor. Tillslut måste man för att få reda på värdet inför deklarationen. *suck* Nu har jag räknat pärlor i oändlighet känns det som och ögonen har fortfarande inte stabiliserats efter det. Nu är papprerna inne och jag är en fri kvinna. B-)

Molly växer så det knakar. Nu är hon 7 cm längre än när hon föddes. Hon kan inte längre ha sina första kläder och det som såg så stort ut fyller hon nu ut. Hon stutsar med sina ben, skrattar och pratar söta ord. Hon är en glad liten pärla.

Kommentarer
Postat av: Morfar

Frihet. Tacka för det.
Jag längtar tills vi träffas.

2007-05-17 @ 21:39:41
Postat av: smäm

:) grattis till friheten :)

Postat av: Stina

Hej Frida och grattis!!! (Bara en evighet efter den stora händelsen ...) Vilken fin liten Molly! Vad skönt att vara hemma och bara ägna sig åt din lilla plutt i stället för en massa annat mindre viktigt ;)
/Stina

2007-05-19 @ 13:27:52
Postat av: Christine

hej! hoppas allt är bra med er, har ni varit ute och åkt i helgen? här är allt jätte bra, lite trötta efter seminariet bara. hoppas vi syns imon på babysången!
kram christine & alice

2007-05-21 @ 13:50:35
URL: http://myalice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback