Tänk att jag är ledig

Grön3   Grönt

Tre dagar har redan gått av mina 3 lediga veckor. Det närmar sig sakta men säkert tills lilla pysslingen beräknas komma. Jag har inte "packat väskan" än. Jag tänker hela tiden att jag ska göra det men det blir ändå inte av. Tänk om det slutar med att jag vispar ihop den i sista sekund. Skulle ju vara så typiskt! Jag ska nog försöka göra det imorgon i alla fall :o)

Igår var jag och Marcus inne på Village som ligger i stan. De har pyntat så härligt i butiken. Jag blev full av inspiration och ville inte gå därifrån förrän jag hade köpt med mig något. Jag ville byta ut ALLT i vårt hem. Det slutade ändå med att vi gick därifrån tomhänta.. men jag är väldigt sugen på att göra något nytt inför våren. Byta gardiner kan man ju alltid börja med.

Kommentarer
Postat av: Solis

Limegrönt, Fraidan! ;)Din favvofärg!!!

2007-02-15 @ 13:42:39
Postat av: Anna

Hello! Tänk vad mysigt att gå och vänta på nåt underbart!!! *avis* Ska vi ses nåt nästa vecka, har du tid? ;-) Kram

2007-02-15 @ 14:26:04
Postat av: Therese Hörnqvist

Helloo...Igår drog jag igång min blogg...trots att jag lovat mig själv att aldrig göra det...Vi får se hur det går =)
Jag la upp pärlverkstan som länk....hoppas det är OK...

kram
Therese

Postat av: Hemmamamman

Hello hur är hemmalivet? Vi måste ses snart...

2007-02-20 @ 20:25:50
URL: http://rodgrind.blogg.se
Postat av: Syster

hej :) vi köpte nya gardiner till jobbet igår. kjempefina var de. hoppas du mår gott och njuter av ledighet. snart kommer pysslingen :D:D:D

2007-02-21 @ 11:34:52
URL: http://smam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback