Sjukt bra med pysselgrupp

49575-25

Jag har nyligen blivit medlem i en pysselgrupp. På onsdagar träffas vi och försöker vara lite kreativa. Det är sjukt bra med en pysselgrupp. Det finns så mycket man vill göra som man aldrig gör för att man aldrig tar sig tid att göra det SJÄLV hemma. Vi har hittills bara målat tavlor, men i vår pysselgrupp får man göra vad man vill - och allt är möjligt :o) I går blev det en ängel som ska hänga ovanför vår byrå i vardagsrummet. När man målar den känns den jättestor men när man ska hänga upp den ser den pytteliten ut.

Kommentarer
Postat av: Johan

Jag gillar det motivet! Blir säkert kanon på väggen : )

Postat av: Trace

Grymmans va duktig du är. Supernajs ju. Kanska man kan få beställa av dig nån gång i framtiden när du har tid?

2007-02-09 @ 08:40:58
URL: http://trace.blogg.se
Postat av: SMÄM

wow! vad fin :D vi ska ha mysworkshop på vår sista illustrationslektion i mars. då får alla ta med sig valfritt att måla och sen ska vi äta lite gott. jag ska ta med mig acryl å spännduk tror jag. måla nåt fint

2007-02-10 @ 03:20:15
URL: http://smam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback