Lyxtimmen på salongen

Idag är jag nyklippt. Det är så härligt att gå till frisören. Jag känner mig alltid så glad när håret är nyklippt och fräscht. Jag har äntligen hittat hem i salongdjungeln. Malin, min frisör, är tok-bra. Hon verkar veta precis hur jag vill att det ska se ut utan att jag måste säga något. Hur ofta händer det? Jag brukar inte orka tänkt ut något i förväg vad jag vill göra med håret. Då är det så lyxigt att hon alltid har massor av idéer. På salongen har de massagestol och stjärnhimmel. Det är rätt soft när man rycker till i benen av att man somnat. Knäppt att det är så vanligt att folk somnar hos frisören. Hur pinit är inte det egentligen.

Kommentarer
Postat av: Johan

Kan vara lite pinsamt, men oftast är jag för avslappnad för att orka tänka på det : )

Postat av: Tres

Å vad härligt det låter...D va länge sen jag var hos frissan. Den där huvudmassagen är ju bara himlen! Kan du inte lägga in bild så man får se hur finfin du blev :)

2006-05-04 @ 15:16:52
URL: http://trace.blogg.se
Postat av: Anna

Frida, jag kan verkligen inte somna hos frissan, även om jag skulle vilja. Jag har fått för mig att jag måste vara "trevlig" och prata med frisören nämligen... Fast jag brukar verkligen njuta av när jag sitter med färg i och de langar fram en bricka med kaffe och fem sorters kakor..! Lyx att sitta där då, alldeles tyst och bara njuta av kakorna...

2006-05-04 @ 16:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback