Annas "honey" är påväg

49575-13

Sitter och funderar på hur Anna har det. Hon ska få en bebis snart. Imorgon är det beräknat att flickan/pojken ska dyka upp. Det är svårt att sätta sig in i situationen, men ju mer jag tänker på det känns det rätt knäppt. Hux flux kommer det en ny människa "på besök" för att stanna. En alldeles egen bebis att ta hand om - varje dag. Vad knasigt det egentligen måste vara när man plötsligt inser att det är dags att göra sitt. Man kan ju inte riktigt veta när livet bestämmer sig för att vilja knatta ut. Va pirrigt och nervöst det måste vara inför första mötet. Vad säger man? Märklig händelse egentligen.
 
Annars förutom dessa tankar inför morgondagens händelse har jag pysslat ihop ett litet halsband. Pärlorna som jag har använt är i silverfoilerat glas, swarovski och halvädelsten. Jag har döpt smycket till Honey.

Kommentarer
Postat av: Solan

Såååå snyggt!!! De färgerna jag gillar...
Du är så begåvad, Fraijda!!!!

2006-05-05 @ 08:15:12
Postat av: Anna

Mycket snyggt, Frida! Görsnyggt! Å, vad det vore kul om du skulle hinna göra smycken till försäljning också, och verkligen kunna få ut kosing på det också. Jag inser att det är svårt.
I dag är datumet D..! Känns inte annorlunda än de tidigare dagarna (sedan en vecka, ungefär). Känns på nåt sätt som om det kommer att dröja ett tag till, faktiskt. Vore underbart att slappa lite till ;-) Jag håller med om att det kommer att kännas skumt på ett sätt med en helt ny liten människa här hemma. Som ska bo här länge, ja, nästan jämt..! Och bli så älskad! Jag tror jag drömde om den i natt, det var en cool bebis, avslappnad och glad. Minns ej om det var flicka eller pojke. Jag har verkligen ingen känsla för det - vet inte heller om man "brukar" ha det, men det är många som frågar om jag känner vad det ska bli.
Nu ska jag ut i min trädgård och njuta av förmiddagssol, spirande grönska och fågelsång!
Må gott Frida! Vi hörs vartefter. Kram. Och kram till Solan också.

2006-05-05 @ 08:55:41
Postat av: Anna

...och jag borde verkligen göra klart halsbandet med de pärlor jag "lånar" (eller vad ska man säga?) av dig, Frida. Jag skäms för att jag varken har betalat eller lämnat tillbaka verktyg än. Förlåt.
Nåt helt annat: på lördag (6 maj) har vi äntligen bröllopsannons i UNT!

2006-05-05 @ 08:57:37
Postat av: SMÄM

SKÄRPNING!!!!111 nu får du ta och uppdatera lite ;)

Postat av: Solan

Instämmer med föregående talare.
Både Johan å jag väntar, å väntar, väntar ...;D

2006-06-14 @ 08:04:05
Postat av: Anna

...å väntar... tänk på oss som går hemma sysslolösa ;-)

2006-06-22 @ 15:20:20
Postat av: Johan

Anna, sysslolös kan väl inte stämma ; )

2006-06-22 @ 23:04:04
URL: http://joooohan.blogg.se
Postat av: Anna

skojja bara ;-) men det är ju lite kul att få rapport från (fridas) verkligheten ibland!

2006-06-28 @ 16:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback