En trevlig atmosfär

Syrran har precis köpt en lya. Kom precis hem efter att ha hälsat på för första gången. Det var riktigt hemtrevligt. Efter att ha stånkat och slitit med att hänga upp två garderobsdörrar satt vi och pratade över ett par falurågrut med ost på.

Imorgon ska jag ta mig an layouten på min norska tidning. Jag gillar inte norska. Det spelar ingen roll hur lätt alla säger att det är, jag förstår ändå ingenting.

Jag hoppas min dator beter sig bra imorgon. Efter att jag lyckats dublicera lite olika systemfiler av misstag behövde min dator en ominstallation. Nu är alla mina inställningar, typsnitt, mail, internetbokmärken puts väck. Vem orkar gå till jobbet då... *suck*

Kommentarer
Postat av: Sis

TACK för hjälpen med garderoberna... ledsen att jag inte hade mer än minirut till dig ;) Hoppas det gick bra med datorn! KRAMS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback