Vinden vände

För några timmar sedan såg min vårsituation i jackväg för täskig ut. Alla vårjackor är slut överallt.
Som vanligt är jag ute för sent och kom på mig själv hur sur jag var över att inte ha någon jacka att ta på mig. Dunjacka är kanske i det varmaste laget i maj och att överleva utan jacka kan jag tycka är lite mycket begärt.

Rätt som det är går det förbi en tjej med skitsnygg jacka på en av stockholms gator. Jag funderar fram och tillbaka på om jag ska gå fram och fråga vart hon köpt den. Känns ju en aning fånigt, men i ren desperation knackar jag på hennes axel. Tro det eller ej - hon hade precis inhandlat den och sa vart jag kunde hitta den. Jag kubbar iväg snabbt som blixten in i butiken och lägger vantarna på sista exemplaret! Helt otroligt. Så nu är jag en lycklig ost som äger en khakifärgad WESC jacka! *hihi*

49575-4


Kommentarer
Postat av: SMÄM

hihi! skiitsnygg!

Postat av: Anna

Skitasnygg jacka, Frida!!

2006-04-26 @ 11:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback