Vaddå halvdag!

I dag skulle vi jobba halvdag på kontoret. Sådana dagar kryllar det inte direkt av så man längtar ju järnet efter dem. Jahopp, då hade man fullt upp och en supernära deadline... så jag fick snällt sitta kvar tills klockan blivit 17.30. Vaddå halvdag! Det va mer än en hel dag. Är inte det typiskt. Så när jag traskade hem tänkte jag på hur kollegorna suttit hemma i tre och en halv timma redan och njutit av sin halvdag.
Nästa gång kanske...

Nu ska lilla övertrötta jag dra ett täcke över mig för i dag.

Kommentarer
Postat av: SMÄM

Jag då... Jag vaknade halv 8 (jättetrött, sjuk och ville skolka). Tvingade mig upp. Gick till jobbet. Jobbade halvdag. Kom hem 14.30. Klädde av mig. Gick och la mig. Sov till 20. Vaken nu :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback