*Snörvel*

Hur kan jag hux flux bara bli snuvig? Jag dricker ju c-vitamin och käkar vitlökskapsalar varje dag för att motverka detta så här kring vårtider. Hallå lixom!?!
Ofta kör jag en extrados av c-vitamin varje "vinter-övergång-vår-perioden" och "höst-övergång-vinter-perioden". Det brukar vara rätt schysst eftersom jag känner mig något piggare av det. Ja kanske får köra en hårdare dos den här gången ;-)

Bra filmer växer inte på träd. Måste tipsa dig om två schyssta filmer jag precis sett.
1. Just like heaven
2. Corpse Bride 

Kommentarer
Postat av: Johan

Hörde dig snörvla igår... trist. Men jag har ett tips som troligtvis kan hjälpa mot snuvan. Prova att lägga dig före midnatt upprepade gånger i veckan så kommer snuvan (förhoppningsvis) att sina ; )

2006-04-25 @ 10:03:11
Postat av: SMÄM

Corpse Bride var en riktig höjdare. Nu kan vi a Nightmare before christmas snart :)

Postat av: Solan

Hehehe... han har nog en poäng där, Johan. Sen har du ju faktiskt frångått din devis: "Svettas in våren". Lurreprommen i går utövades ju i din nyinköpta (snygg!!!) vårjacka... som du dessutom knäppte upp!!! (tror jag) ;)

2006-04-25 @ 11:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback