Lite ordning och reda köpes!

                                  49575-8    49575-7

Det ser ut som en container i vardagsrummet. Jag längtar ihjäl mig till den dag då det kommer se anständigt ut. En limegrön gungfåtölj och en gråsvart soffa är på ingång vilken dag som helst. Till läshörnan med fåtöljen måste ett kartellbord inhandlas. Det är ett transparent bord med utskurna lövformer. Det kan bli riktigt snyggt.

Surfade på ett gulligt virkat halsband. Ett sådant måste jag göra. Det borde inte vara så svårt att få till det. Det får bli mitt nästa projekt i vår nya gungfåtölj.


Kommentarer
Postat av: Johan

Ska ni köpa ett sånt bord, coolt! De är verkligen coola!

Postat av: SMÄM

Fint halsband :) Du måste virka dig ett sådant!

2006-04-27 @ 20:55:09
URL: http://smam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback