Låtsasänka som nattsuddar

Marcus åkte till Italien i eftermiddags, så nu är jag lite låtsasänka några dagar. Det är aldrig någon ordning på mig när älsklingen är borta. Det slutar med att jag är uppe helt onödigt länge. Det är konstigt men att sova lockar inte ett dugg. Det tycks alltid finns massor med roliga sidor att surfa på och många trevliga tidningar att läsa. Men oftast fastnar jag i en spännande bok som antingen Jack Hansen eller Stefan Ekberg har skrivit. Imorgon tänker jag unna mig sovmorgon.


Kommentarer
Postat av: SMÄM

hihi, har du fått rolig bok på posten på sistone? =) Jo, man hittar alltid roligare saker att göra på nätterna. Sova? Pfff. (Borde jag göra nu)

Postat av: Tres

Stackare...förstår hur det känns... Nog borde du få åka med tycker jag;) (har du tips på nån bra bok...min boklista börjar sinka...

2006-04-24 @ 08:17:41
URL: http://trace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback